فوتبال مدرن

فوتبال مدرن

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ برای اخبار رسانی به شما عزیزان فوتبال دوست است و همچنین در میان این اخبار عکس ها وکلیپ هایی را برای سر گرمی شما آماده کرده ام.اسم من رضا وطرفدار تیم رئال مادرید هستم.

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 187
بازدید کل : 5835
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



کاگاوا: از گلزني مقابل آرسنال خوشحال نشدم

 

 شینجی کاگاوا، ستاره ژاپنی بورسیا دورتموند، علی رغم اینکه در دیدار شب گذشته تیمش مقابل آرسنال، برای اولین بار در لیگ قهرمانان گلزنی کرد، به خاطر شکست تیمش ناراحت است.

 در دیدار شب گذشته توپچی ها موفق شدند با دو گل فن پرسی حریف آلمانی را شکست دهند و تک گل کاگاوا نیز نتوانست مانع این شکست بشود.

 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" فکر نمی کنم آنها بهتر از ما بازی کرده باشند؛ ما تنها بازی را بد شروع کردیم."

 در دیدار شب گذشته ماریو گوتزه و اسون بندر، دو بازیکن تاثیر گذار دورتموند مصدوم شدند و از بازی بیرون رفتند.

 " ما چند مصدوم داشتیم و به همین دلیل نتوانستیم ریتم بازی مان را حفظ کنیم. فکر نمی کردم بازی تا این اندازه پرفشار باشد اما وقتی صاحب توپ می شدم، حرکت بدون توپ بازیکنان ما کمی کند بود.

 وقتی بازیکنان آرسنال و به ویژه الکس سونگ به من نزدیک می شدند، می توانستند به خوبی از قدرت بدنی شان استفاده کنند."

 او در مورد گلی که به ثمر رساند گفت:" اگر گل من باعث می شد ما 1-0 ببریم، کاملا متفاوت بود اما این گل چندان باعث خوشحالی من نشد."
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: